O firmie

O nas

KIWISPORT - przestrzeń inspiracji

Jeśli pomyślisz o Nowej Zelandii i na moment dasz się porwać swojej wyobraźni, to na początku zobaczysz zieloną gęstwinę lasu, poprzetykaną strumieniami krystalicznie czystej wody. Przywołasz widok złotych plaż i skalistych wybrzeży, o które rozbijają się fale Oceanu Spokojnego. Przypomnisz pasma wzgórz, na których wypasa się stado owiec. Pewnie pomyślisz też o mieszkańcach tego spokojnego kraju, w którym żyje się w zgodzie z porządkiem natury, własnym sumieniem i z dystansem do pędzącego świata.

Przy drugim spojrzeniu zobaczysz, że te kilka wysp, które wspólnie tworzą Nową Zelandię, to źródło bogatej kultury, której sercem jest umiłowanie przyrody i tradycja Maorysów. By poznać i zrozumieć ten kraj, na początek wystarczą cztery jego symbole. Jeśli tylko spróbować wyjść poza bezpośrednie ich znaczenie, to okaże się, że symbole te mogą być inspiracją również dla nowego myślenia o marketingu.

Znaczenia przypisane ptakowi kiwi (oryginalność), koru (maoryska tradycja), rugby (energia i moc) i liściowi paproci (świeżość) pokazują bogatą kulturę Nowej Zelandii. Wartości, związane z tymi symbolami, są tak silne, że stają się inspiracją także dla biznesu tego kraju. Stało się tak także w przypadku KIWISPORT, gdzie nowozelandzka kultura łączy się z wartościami firmy i dookreśla je. Agencja zaadoptowała te wywodzące się z Nowej Zelandii idee oraz przystosowała je do swojego stylu pracy w obszarze marketingu.

KIWISPORT tworzą wsparci doświadczeniem ekspertów młodzi ludzie, których kreatywność nie boi się przekraczania granic. Dzięki temu proponowane przez agencję koncepcje wychodzą poza utarte ścieżki marketingu, a jednocześnie – podparte praktyczną wiedzą specjalistów – są efektywne i oryginalne w łączeniu różnych punktów widzenia.

Zespół wypracował swój własny styl, który opiera się na przyjemności wspólnego tworzenia rzeczy przydatnych i ważnych. By być na bieżąco z aktualnymi trendami, KIWISPORT przypatruje się także pracy zagranicznych agencji, czerpie wiedzę z najświeższych realizacji oraz twórczo wykorzystuje wypróbowane rozwiązania. Energia i świeżość pomysłów wynika więc nie tylko z pasji, ale także z otwartości na nowe koncepcje.

KIWISPORT należy do grupy KIWIGROUP, w której znajdują się także KIWIBRAND oraz KIWICITY. Grupa realizuje zadania na trzech płaszczyznach: marketingu sportowego, komunikacji marki oraz marketingu terytorialnego.